Fritids v22

I måndags hade ett barn fixat en tipsrunda för de andra, det var många som gick men någon fråga var lite svår. Det var roligt!

Vi har haft aktivitet med king, så att fler som inte brukar vara med blir lite lockade att prova på. Vi har haft danstopp och limbo, det var en hel del som var med och ville knappt inte sluta.
Det har även varit väder för att ta fram vattenlandet med båtar, vilket alltid är populärt! Samtidigt spelade 2 barn kubb.

Idag har vi pärlat armband, som var lite svåra att börja med men när man väl kommit igång gick det lätt. De blir väldigt fina!

I sommar kommer vi som vanligt att ha läger, tisdag och onsdag v26, då är vi i Såganäs hela dagarna. Mer info om detta kommer nästa vecka.

Ha en trevligt helg, hälsningar fritids!