3:ans veckobrev v.22

Denna sista tid tillsammans med era barn har gått väldigt fort och endast en vecka är kvar av detta läsår.

I torsdags hade eleverna sin sista idrottslektion med Sofie. De lekte en lek och sen fick de välja mellan friidrott, fotboll och frisbee. Även lite fri lek hann de med.

På måndag vill jag att alla har med sig påsar så att eleverna kan ta med sig alla sina saker hem på torsdag. De som inte ska vara på fritids ska också ta med sig alla sina kläder hem så det kan behövas mer än 1 påse.

På onsdag är det dags för vår egen lilla avslutning hemma hos mig. Tack till alla föräldrar som erbjöd sig att skjutsa oss. Jag har skrivit till de föräldrar som ska hjälpa till. Här kommer också min adress så ni vet vart ni ska hämta era barn. Även mina telefonnummer om ni inte hittar eller om det är nåt annat.

Gamlelycke Ekenäs, Liatorp

0476-20434 och 070-3207852

v.23

Mån: ta med påsar

Tis: idrott på Bokliden

Ons: utedag (se separat inlägg), avslutning hos Sofie 14.30-?

Tor: ta hem alla saker

Fre: Skolavslutning!