Fritids v 41

Den här veckan har det varit mycket fokus på våra teatergrupper. Barnen har övat nästan varje dag och även börjat tillverka rekvisita. Just är det två grupper som tränar in en teater om Kaninen Pricken, två andra grupper tränar på Karlsson på taket och en tredje grupp har skrivit en teater som heter Fotbollskillarna. Två av teatrarna ska framföras som dockteater. Det är så spännande att följa barnen i deras arbete och kreativitet!!

I onsdags var det många barn som tittade på Emil i Lönneberga, inspelad på Astrid Lindgrens värld.

Den gångna veckan har det även hunnits med en del höstpyssel, som förhoppningsvis hinner bli klara till tisdagens utställning på drop in-fikat.

Trevlig helg önskar vi!                                                                                                                                                Jannice, Johan, Matilda och Pernilla

Det här inlägget postades i Fritids, Okategoriserade. Bokmärk permalänken.