2-3:ans veckobrev v.22

Vi har haft två speciellt härliga aktiviteter denna vecka. I måndags gick  hela skolan till Bokliden. Eleverna lekte, spelade fotboll och bara låg och slappade på filtar. Vi passade även på att fika tillsammans. Denna aktivitet har 2-3:an önskat att vi skulle göra innan det blir sommarlov.

Igår hade vi en helt fantastisk dag ute i Välje. Att få ha sådan tur med vädret så att vi kunde bada är inte ofta man får på friluftsdagar. Allt gick jättebra och alla var rätt trötta när vi kom tillbaka till skolan.

I onsdags kom Diös 3:or hit för ett besök. Våra 3:or hade bakat så vi bjöd på fika, lekte lekar och hade fritt ute.

Vi har hunnit med en hel del annat jobb också men det har varit mycket olika saker som de har haft kvar att göra klart.

Nästa vecka är det läsläxa till torsdag men inga andra läxor.

Kom ihåg att ni är lediga från skolan onsdag 6 juni.

Trevlig Helg!

Det här inlägget postades i 2-3:an. Bokmärk permalänken.