Glad sommar!

Hej!

Idag var det dags för skolavslutning och eleverna går nu på ett långt, välförtjänt och härligt sommarlov.

Jag har tackat treorna för ett fantastiskt roligt, givande, utmanande och lärorikt år tillsammans. Det var mitt första år på Liatorp skola och treornas sista år. Därför har eleverna fått visa och lära mig mycket, medan jag hoppas och önskar att jag kunnat göra detsamma. Alla elever i klassen har verkligen haft en viktig roll för att den här klassen ska vara just årskurs tre på Liatorp skola. Efter sommaren bär det av till antingen Diö skola eller Thorens skola och jag tror att det kommer bli kanonbra för samtliga! Det kommer bli väldigt tomt och jag kommer sakna era barn men vi möts säkerligen framöver.

Jag önskar treorna och er föräldrar en skön sommar och all lycka till i framtiden!

Somriga hälsningar

Matilda