Information från fritids

Sommarlovet närmar sig med stormsteg! Så härligt!!! Här kommer lite information från fritids för de första veckorna, men fortsätt kolla bloggen då och då för det kan komma mer info senare.

På måndag (15/6) är fritids stängt för planering.

Vecka 25 är det cykelvecka. Då får man ta med sig tex cykel, inlines, sparkcykel, rullskridskor, skateboard mm. Obligatoriskt med hjälm. Den här veckan startar vi även upp Barnens rekordvecka. Det kommer bli många roliga utmaningar för barnen.

Tisdagen den 23/6 och onsdagen den 24/6 (vecka 26) är det läger i Såganäs. Då är det inget fritids i Liatorp. Ni lämnar och hämtar era barn i Såganäs enligt ordinarie schema. De barn som är lediga dessa två dagar är välkomna att vara med en halv dag (4 timmar), skriv i kontaktboken eller prata med oss i så fall. Vi kommer att skicka hem en lapp den här veckan med mer information och en lista på vad de ska ha med sig.