Fritidsinformation

Hoppas att alla som har barn på fritids fått hem den här lappen om vårterminens stängningsdagar. Det blir alltså tisdagen den 24/3 och måndagen den 15/6. Vi hoppas att ni, liksom tidigare stängningsdagar, i största mån kan ordna barnomsorgen på egen hand.

Onsdagen den 29/1 är det studiedag. Fritids är öppet som vanligt. Meddela oss snarast om ert barn blir ledigt eller får ändrade tider. Fritids kommer delvis att bemannas av kända vikarier denna dagen.

Torsdagen den 30/1 har vi avslutning på januaris tema – TALANG. De barn som valt att deltaga med något framträdande, men har ledig dag, får givetvis stanna kvar på fritids denna dagen, till 15.30. Det är även tillåtet att ta med sig kläder och enklare rekvisita till sitt framträdande.

Den här veckan kommer vi att skicka hem lapp om sportlovet.

Med vänlig hälsning fritidspersonalen!