Nästa läsår

Hej!

Slutet på terminen närmar sig och organisationen på Liatorps skola inför läsåret 2019/2020 är nu i stort klar. Theresia Karlsson kommer att ansvara för förskoleklassen, Betty Johansson för åk 1 och Sofie Tillemark för åk 2. Annika Kindblad kommer att ha tjänst på Ryfors skola till hösten och blivande åk 3 kommer att få en ny lärare, Matilda Kjellberg Samuelsson. Matilda jobbar idag på Virestad friskola men kommer att besöka klassen den 23/5 samt få överlämning av Annika och Lotta så det blir en bra övergång.

Lotta Hovne kommer inte att fortsätta på schema till nästa läsår men vi kommer att använda hennes kompentens i form av handledning och det är vi glada för. För fritidshemmets verksamhet ansvarar Jannice Lundh, Matilda Eldh och Johan Johansson.

Blivande åk 4 elever från Liatorps skola är välkomna på Drop in på Diö fritidshem den 9/5, 16/5 eller den 21/5. Tisdagen den 21/5 finns också möjlighet att träffa mentorerna som kommer att ansvara för åk 4 till hösten. Linda Håkansson och Jane Lindell kommer att finnas tillgängliga för samtal och lite rundvandring mellan kl. 14-16. Har ni inte möjlighet att komma då går det utmärkt att maila frågor eller funderingar direkt till linda.hakansson@almhult.se el jane.lindell@almhult.se . Ni kommer att bli inbjudna till föräldramöte i augusti/september och då få mer information om klassens undervisande lärare, schema, ämnen osv.

Hälsningar Lena

Det här inlägget postades i Gemensamma aktiviteter. Bokmärk permalänken.