Fritidsinfo

påsklovet är mat-tiderna följande:

Vill barnen ha med sig en leksak går det bra, allt under eget ansvar. Inga mobiltelefoner eller Ipads.

På tisdagen (16/4) är det cykeldag. Då får man ta med sig tex cykel, sparkcykel, rullskridskor…. om man vill.

På onsdagen (17/4) går vi till Bokskogen på förmiddagen. Tänk på varma kläder om det fortsätter att vara så här kallt.

Vi vill även passa på att bjuda in er på Drop-in fika torsdagen den 25/4. Barnen kommer att ha en utställning på saker de skapat. Vi kommer också att be er fylla i kommunens årliga trivselenkät. VARMT VÄLKOMNA!!

Trevlig helg önskar Jannice, Matilda och Johan

Det här inlägget postades i Fritids, Okategoriserade. Bokmärk permalänken.