1:ans veckobrev v.15

Vilken härlig förmiddag vi har haft idag med påskpyssel tillsammans hela skolan! Alla var superduktiga och gjorde väldigt fina pyssel.

I tisdags visade alla eleverna upp sina små pjäser som de tränat på på elevens val. De visade upp för F-klassen och var så himla duktiga. Jag blev imponerad av hur modiga de var som vågade uppträda.

Nu har alla fått sina nya läsläxor som de ska få läsa i par. De har nu 2 veckor på sig att läsa sidorna som de valt.

På musiken denna veckan fortsatte de att lyssna på musik och rita till. De fick lyssna på en poplåt och en klassisk låt. Eleverna fick många olika tankar och känslor som de fick berätta om.

Veckan efter lovet är eleverna lediga på måndagen, på tisdagen är det studiedag, på onsdagen är det idrott och torsdagen läsläxa.

Hoppas att ni alla får njuta av ett härligt påsklov!