Fritidsinformation

När ni fyller i nya fritidstider i IST behöver vi ha det en vecka i förväg, annars får ni meddela på annat vis (tex i kontaktboken). Vi skriver ut scheman på fredagar och övriga dagar har vi svårt att uppdatera med nya scheman i datasystemet. Vi vill även att ni bara använder er av kolumn 1 och lämnar kolumn 2 tom. Är barnet tex på fritids 7.30-16.30 skriver ni hela denna tiden i kolumn 1, dela inte upp morgontid och eftermiddagstid som det står angivet. Är barnet ledigt från fritids skriver ni ingenting.

Torsdagen den 27/9 är det studiedag. Då är det ingen skola, men fritids är öppet som vanligt. Meddela om ert/era barn blir lediga eller får ändrade tider. Vi kommer att äta frukost kl 7.30.

På väggen där barnen har tavlan med sina ”knappar” finns nu en veckoplanering uppsatt. Ta gärna en titt på den när ni lämnar eller hämtar.

Det här inlägget postades i Fritids, Okategoriserade. Bokmärk permalänken.