Veckobrev klass 3, v 50

Nu är det inte långt kvar till jullovet, bara tre skoldagar! Tror att alla ser fram emot det!

Denna vecka hade vi ett härligt luciatåg på tisdagen. Barnen var verkligen duktiga!

På idrotten i onsdags fick eleverna själva välja vad vi skulle göra. De valde skeppsbrott och fotboll. Eftersom vi hann med två aktiviteter så var det många elever som fick det de hade valt. Nästa gång vi har idrott är den 11 januari på vårterminens första dag.

Nästa vecka blir det julpyssel på tisdagen. Vi behöver lite toarullar till det så har ni några hemma får ni gärna ta med!

På onsdagen ska vi göra något gemensamt i klassen. Vad har vi inte riktigt bestämt eftersom jag varit hemma och vabbat idag när vi skulle bestämt det. Vi får prata om det på måndag! Glöm inte att även treorna slutar 12.00 sista dagen, det går alltså inte någon buss vi 14 denna dag.

Vi drar igång skolan igen onsdagen den 11 januari. Det är gympa och slöjd som vanligt denna dag.

Ha en skön helg!

Annika