Liatorpsruset

Onsdagen den 15 maj är det dags för Liatorpsruset. Alla elever ska komma ombytta till gympakläder till skolan på morgonen och ha med sig handduk och andra kläder i en väska. Vill man ta med sig en liten fika får man gärna det.

Vi kommer att gå från skolan  till Bokliden klockan 9. På Bokliden blir det lite uppvärmning och sedan springer klasserna iväg. När alla kommit i mål blir det en stunds fika och prisutdelning med medaljer till de i varje klass som kom först samt utlottning av andra priser. Därefter gå alla och duschar och byter om innan vi går tillbaka till skolan för lunch, alltså ingen vanlig idrott denna dag.

Det är alltid roligt med lite extra publik som är med och hejar så kom gärna bort till Bokliden om ni har möjlighet!

Vi hoppas på en rolig dag tillsammans med rörelseglädje i fokus!