Skolstart klass 2-3

Efter denna underbara sommar är det snart dags för skolstart. Jag hoppas att alla har haft möjlighet att njuta av all sol och hunnit bada riktigt mycket!

Måndagen den 20 augusti klockan 8.00 är det skolstart. Vi ses i klassrummet ”Månen” som kommer att vara vårt klassrum detta läsår. Ta med skolväska, regnkläder och extrakläder. Om du vill ha bänkpapper kan du ta med det utklippt 59×50 cm. Som vanligt får du gärna ha frukt med dig. Föräldrar är hjärtligt välkomna att följa med en liten stund på morgonen!

Skoltider för läsåret:

Måndag 8.00 – 13.55

Tisdag 8.00 – 13.55

Onsdag 8.00 – 12.00 (åk 2)

8.00 – 14.30 (åk 3)

Torsdag 8.00 – 13.55

Fredag 8.00 – 12.00

Treorna kommer att ha 2 pass gympa i veckan. Ett pass tillsammans med Diös treor (tisdagar) och ett pass tillsammans med tvåorna (onsdagar). Tvåorna har bara gympa på onsdagar tillsammans med treorna. Vi kör igång med gympan redan första veckan. På onsdagar kommer 2-3:an att ha slöjd i Diö.

Mer information kommer när läsåret drar igång. Undrar ni något får ni gärna höra av er!

Jag ser fram emot att träffa er!

Annika

Det här inlägget postades i 2-3:an, Okategoriserade. Bokmärk permalänken.