Veckobrev klass 3, vecka 23

Nu är det bara en vecka kvar till skolavslutning och det är mycket pyssel som ska fixas! Många har redan haft med sig plastpåse till sista veckan. Glöm inte att ta med det om ni inte redan gjort det.

Nästa vecka kommer vi att låna sommarlovsböcker. Innan dess vill jag att man har lämnat tillbaka de låneböcker som man har hemma. Vill man låna om någon bok går det självklart bra!

På måndag kommer skolan att göra en gemensam uteaktivitet på eftermiddagen.

Det är idrott och slöjd som vanligt på onsdag och när eleverna kommer tillbaka kommer vi att ha lite avslutningfest med pizza från Bykrogen som lunch. På eftermiddagen kommer vi att ha lite lekar och tävlingar. Vi hoppas på vackert väder!

På fredag samlas vi utanför skolan för gemensamt avtåg mot församlingshemmet där eleverna bjuder på vacker sång. Sedan är det sommarlov!