Skolresa till Skånes djurpark

Ursäkta den korta varslen, men pga problem med att få ta i buss så blir det skolresa redan på måndag den 23 maj. Vi kommer att åka till Skånes djurpark, bussen går från skolan kl: 8.30 och är tillbaka kl 16:00. Vill man så får man ha med egen matsäck som ska räcka till hela dagen (lunch, fika och dricka) och de elever som inte vill det måste höra av sig till skolan senast på torsdag den 19 maj. Ta även med ett sittunderlag och kläder efter väder. Eleverna kommer själva att bära sina väskor så tänk på att packa elevernas saker i ryggsäck. Eftersom vi inte är hemma förrän kl:16 så får ni hämta era barn på skolan (fritidsbussen går som vanligt). Innebär detta något problem för någon så får ni höra av er. Fritids är öppet efter 16:00.

4 svar på Skolresa till Skånes djurpark

1. Hanne skriver:

Är 2:orna med på denna resa också ?

2. Anneli skriver:

Hej,
    vad härligt med skolresa 🙂
    Får de ha med pengar att köpa glass osv??

mvh

Anneli