Påsklovet i bilder

Tisdag: Frida Lilja kom och ordnade påsklekar för barnen. Det blev även pinnbröd vid skolans grillplats.

Sedan blev ett och annat fönster putsat också!

image

Onsdag: Förmiddagen tillbringade vi i lilla skogen och fick även tillfälle att besöka Villes farmor och hennes fina hönor. På eftermiddagen började förberedelserna för kvällens FRITIDSFEST! Och vilken fest det blev – korvätning, lekar, skattjakt och disco. Tack till alla som kom och gjorde kvällen så himla rolig!!!

Torsdag: På förmiddagen fick man bli ansiktsmålad om man ville och på eftermiddagen var det dags för en bandyturnering.

Fredag: Vi startade dagen med att baka scones och hade sedan en lång mysfrukost. Lite senare på förmiddagen tittade vi på en film och målade några ansikten till. Ett kartonghus fick även sin sista strykning färg.