Höstlov

Vi som varit på fritids denna veckan har haft ett riktigt roligt höstlov! Det har varit många aktiviteter varvat med mycket lek och pyssel. I måndags var vi i Bokskogen och lekte och grillade marshmallows.

På tisdagen var det full rulle på städnissarna på fritids. De som ville fick putsa fönster och sortera i lekbackarna. De som hellre ville leka och bygga koja fick självklart göra det! Vi hade även besök av Frida Lilja från barn- och fritidsprogrammet på Haganässkolan. Hon hade en aktivitet med lekar tillsammans med barnen. På eftermiddagen var det korvgrillning tillsammans med förskolan.

I onsdags åkte vi till Älmhult och badade.

På torsdagen var det dags för ännu en utedag i underbart höstväder. Vi packade ner resultatet av förmiddagens bakning och begav oss åter till Bokskogen. Det blev en mysig eftermiddag!

Idag, fredag, har vi haft ansiktsmålning och spa på schemat. Höstlovet avslutades med filmvisning och lite gott tilltugg.

Det här inlägget postades i Fritids, Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Ett svar på Höstlov

1. Caroline Petersson skriver:

Vilket fantastiskt fritids våra barn har med världens bästa personal!